DENOTACIÓ:
En aquesta imatge veiem un home vestit de negre, amb una camisa, una caçadora, uns texans i un cinturó (en aquest s’hi destaca la sivella brillant). Aquest home està assentat sobre una moto, també negra i duu un casc a la mà (negre). Sembla que hi hagi un focus que enfoqui l’home de l’anunci.
El fons de l’anunci és de color negre, amb tons que s`aclareixen a mesura que s’acosta a la dreta de la imatge.
Per altra banda, i en primer pla, es veu l’ampolla de colònia que s’està enunciant, amb tons foscos i que ocupa pràcticament tota la meitat esquerra de la imatge; i a sobre es veu escrit el nom de la colònia: “Polo Duble Back”, i el nom de la marca: “Ralph Lauren”.
Per acabar, veiem unes lletres petites, al cantó inferior dret de la imatge, que posen “introducing the new men’s fragance by Ralph Lauren” que significa la introducció a la nova colònia d’home creada per Ralph Lauren.
En general, veiem una imatge amb uns tots molt foscos amb tots els seus elements molt foscos.
CONNOTACIÓ:
L’anunci està composat per dues imatges, una de fons (l’home de negre amb la moto) i una sobreposada (el pot de colònia). La primera és una imatge d’un home amb una moto feta amb pla mig llarg (ja que es veu a partir de l’altura de la cintura). Aquest simbolitza un home elegant, atractiu i amb classe. A la segona imatge trobem el pot de colònia en pla sencer (ja que es veu tot sencer) però usant una altra relació de mides (ja que no coincideix amb la mida real que es veu a la imatge de fons). Aquesta imatge serveix per fer veure la forma del producte al comprador.
A l’anunci es veu un home molt ben plantat. La imatge ens vol fer entendre que si ens posem la colònia que s’està anunciant podrem ser com aquest home, tant elegants i ben plantats com ell. Aquesta figura s’anomena comparació, ja que compara un element amb un altre (vol que el públic es compari amb l’home de la imatge, que suposa que duu la colònia, i que desitgi ser com ell i compri el producte).
Un altre aspecte que crec que la imatge vol transmetre’ns és el fet de l’elegància. Aquest home se’l veu molt elegant, i l’anunciant vol donar-nos a entendre que aquesta
colònia és un producte per potenciar l’elegància d’una persona, que si hom se’l posa, es convertirà en un home elegant.
El que també vull destacar és que és un anunci clarament sexista, ja que demostra que aquest producte només està destinat per un públic masculí. Això pot ser degut a l’estereotip i el rol social de gènere que se’ns vol imposar.
En aquesta imatge veiem un home vestit de negre, amb una camisa, una caçadora, uns texans i un cinturó (en aquest s’hi destaca la sivella brillant). Aquest home està assentat sobre una moto, també negra i duu un casc a la mà (negre). Sembla que hi hagi un focus que enfoqui l’home de l’anunci.
El fons de l’anunci és de color negre, amb tons que s`aclareixen a mesura que s’acosta a la dreta de la imatge.
Per altra banda, i en primer pla, es veu l’ampolla de colònia que s’està enunciant, amb tons foscos i que ocupa pràcticament tota la meitat esquerra de la imatge; i a sobre es veu escrit el nom de la colònia: “Polo Duble Back”, i el nom de la marca: “Ralph Lauren”.
Per acabar, veiem unes lletres petites, al cantó inferior dret de la imatge, que posen “introducing the new men’s fragance by Ralph Lauren” que significa la introducció a la nova colònia d’home creada per Ralph Lauren.
En general, veiem una imatge amb uns tots molt foscos amb tots els seus elements molt foscos.
CONNOTACIÓ:
L’anunci està composat per dues imatges, una de fons (l’home de negre amb la moto) i una sobreposada (el pot de colònia). La primera és una imatge d’un home amb una moto feta amb pla mig llarg (ja que es veu a partir de l’altura de la cintura). Aquest simbolitza un home elegant, atractiu i amb classe. A la segona imatge trobem el pot de colònia en pla sencer (ja que es veu tot sencer) però usant una altra relació de mides (ja que no coincideix amb la mida real que es veu a la imatge de fons). Aquesta imatge serveix per fer veure la forma del producte al comprador.
A l’anunci es veu un home molt ben plantat. La imatge ens vol fer entendre que si ens posem la colònia que s’està anunciant podrem ser com aquest home, tant elegants i ben plantats com ell. Aquesta figura s’anomena comparació, ja que compara un element amb un altre (vol que el públic es compari amb l’home de la imatge, que suposa que duu la colònia, i que desitgi ser com ell i compri el producte).
Un altre aspecte que crec que la imatge vol transmetre’ns és el fet de l’elegància. Aquest home se’l veu molt elegant, i l’anunciant vol donar-nos a entendre que aquesta
colònia és un producte per potenciar l’elegància d’una persona, que si hom se’l posa, es convertirà en un home elegant.
El que també vull destacar és que és un anunci clarament sexista, ja que demostra que aquest producte només està destinat per un públic masculí. Això pot ser degut a l’estereotip i el rol social de gènere que se’ns vol imposar.
No hay comentarios:
Publicar un comentario